شرایط و قوانین
نحوه ی ساخت حساب کاربری و سفارش کالا
به منظور ساخت یک حساب کاربری جدید وارد کردن برخی از مشخصات اولیه شما الزامی است. پس از ساخت حساب کاربری، شما قادر خواهید بود در هر زمان اطلاعات وارد شده را تغییر دهید و اصلاح کنید.
به منظور حفظ امنیت حساب شما، شما موظف به ساخت یک رمز عبور جهت وارد شدن به حساب خود و سفارش محصول هستید.
پس از ثبت سفارش و پرداخت مبلغ مورد نظر این مساله را در نظر داشته باشید که این مرحله به منظور نهایی شدن سفارش شما نخواهد بود. در این مرحله تنها سفارش شما مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
در صورت بروز هر گونه مشکل در نهایی کردن سفارش شما در مرحله بررسی سفارش در اولین فرصت این مساله را به اطلاع شما خواهیم رساند و تمامی پول پرداختی طی ۷ روز کاری به شما بازگردانده می شود.
شما می توانید در تمامی ساعات در طول روز نسبت به خرید کالا مورد نظر اقدام نمایید، در صورتی که خرید شما خارج از ساعت اداری صورت بگیرد، پس از شروع ساعت اداری نسبت به نهایی کردن سفارش شما اقدام خواهیم کرد.
نحوه پرداخت
در قسمت سفارش و خرید کالا، مرحله آخر پرداخت از طریق درگاه بانکی است. شما با تمامی کارت های عضو شتاب قادر به پرداخت هستید.
وجود نماد اعتماد الکترونیکی در سایت تویست شیک نشان دهنده ی اصول استاندارد فنی و تجاری از دید دولت الکترونیک است و همچنین داشتن درگاه اینترنتی مستلزم گذراندن مراحل قانونی است. به همین منظور تمامی موارد لازم جهت حفظ امنیت اطلاعات بانکی شما در نظر گرفته شده است.
در صورتی که پرداخت اینترنتی با موفقیت انجام نشود و پول از حساب شما کسر شده باشد، بسته به بانک حساب شما حداکثر تا ۴۸ ساعت مبلغ به صورت خودکار از طریق بانک به حسابتان عودت داده میشود. در صورتی که مبلغ تا ۴۸ ساعت به حسابتان بازنگردد، بعد از پیگیری از طریق بانک خودتان، حتما مورد را از طریق کارشناسان تویست شیک در پشتیبانی پیگیری کرده تا مشکل حل شود.
مراحل سفارش محصول و ارتباط شما با تویست شیک به شرح زیر است:
۱ـ شما با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید ـ نمایش سبد خرید ـ اقدام به مشاهده فاکتور و سپس پرداخت، خرید خود را ثبت میکنید
۲- ما از طریق ارسال یک ایمیل با محتوی مشخصات خرید ، شما را از ثبت خرید جهت بررسی، مطلع میسازیم.
مواردی که از نهایی کردن سفارش شما معذور خواهیم بود به شرح زیر است :
۱ـ عدم موجودی محصول مورد نظر
۲ـ بروز مشکل در پرداخت آنلاین
۳ـ ایجاد مغایرت در مشخصات هر محصول
۴ـ بروز مشکلات نرم افزاری در سیستم
موجودی محصولات
در صورت به پایان رسیدن موجودی برخی از کالاها، کالای مورد نظر در اولین فرصت از سایت برداشته می شود. در صورتی که در این حد فاصل فردی اقدام به خرید همان کالا را کند، طبق قوانین ذکر شده در بالا خریدار را مطلع خواهد شد و در صورت تمایل میتواند نسبت به تعویض رنگ یا محصول اقدام نماید. در غیر اینصورت حداکثر بعد از ۷ روز کاری، مبلغ سفارش عودت داده خواهد شد.
درج کامل اطلاعات توسط مشتری
پس از وارد کردن نام و نامخانوادگی خود باید اطلاعات آدرس مورد نظر برای دریافت مرسوله را وارد کنید.
لطفا هنگام ثبت سفارش و وارد کردن اطلاعات مربوط به شماره تماس و آدرس، نهایت دقت را داشته باشید. برای مثال، آدرس وارد شده در وبسایت باید دربرگیرنده اطلاعات مربوط به استان، شهر، خیابان، کوچه، شماره واحد، بلوک یا پلاک و کدپستی باشد.
در صورتیکه اطلاعات ارسالی توسط مشتری ناقص باشد و بسته توسط پست قابل تحویل نباشد، مسئولیت پیگیری با مشتری است و در صورت مرجوع شدن بسته توسط پست، هزینه ارسال مجدد نیز برعهده مشتری خواهد بود.
همچنین از صــحت شــماره تماس وارد شــده هنگام ثبت سفارش نیز اطمینان حاصــل فرمایید تا در صورت نیاز به هماهنگی و مواقع ضروري امکان دسترسی به شما ممکن باشد.
نکته: بلافاصله بعد از ثبت سفارش میتوانید از طریق تماس با شرکت و ارسال دایرکت در پیج تویست شیک، نسبت به اصلاح آدرس اقدام کنید. در صورتیکه بسته پردازش و ارسال نشده باشد، نسبت به اصلاح آن اقدام خواهیم کرد.
جهت پیگیری سفارش خود مراحل زیر را طی کنید :
ورود به حساب کاربری
پروفایل من
وضعیت سفارش
هنگامی که در صفحه وضعیت سفارش وارد می شوید، باید شماره سفارش و ایمیلی که جهت خرید از آن استفاده کردهاید که همان ایمیل صورت حساب است را وارد نمایید.
شماره سفارش یک عدد چهار و یا پنج رقمی (مانند ۳۰۰۰۰) است که در بالای صورت حساب نمایش داده شده است. پس از وارد کردن این اطلاعات به طور کامل از وضعیت سفارش خود مطلع خواهید شد.
نحوه ارسال سفارشات
- پست: تمامی سفارشات تهران و شهرستانها از طریق پست ارسال میگردد.
- پیک (تهران): با انتخاب گزینه پیک، مشتریان میتوانند از طریق پیک سفارش خود را دریافت نمایند.
زمان تحویل کالا
اولویت ارسال سفارشها براساس تاریخ و ساعت ثبت سفارش است. در حال کلی، سفارش هاى ثبت شده طی ۷ الی ۱۰ روز کاری ارسال می گردد. (روزهای کاری: تمام روزهای هفته به غیر از پنج شنبه، جمعه و روزهای تعطیل رسمی)
**لطفا توجه داشته باشید این بازههای زمانی در زمانهای حراج و فروش فوقالعاده متغیر است و معمولا بیشتر زمان خواهد برد.
*دوستان گرامی توجه داشته باشید که با توجه به شرایط کنونی (COVID-19) بازه زمانی ارسال سفارشها به ۷ روز کاری (که با توجه به ساعات کاری ادارات دولتی ممکن هست بیشتر شود) تغییر پیدا کرده است. پیشاپیش عذرخواهی ما را بپذیرید و بهخاطر داشته باشید که ما نهایت تلاش خود را برای ارسال هر چه سریعتر سفارشها خواهیم کرد.
هزینه ارسال
- هزینه ارسال کالا با پست: هزینه های ارسال کالا در داخل تهران و سایر شهرستانها در پرداخت اولیه از طریق پرداخت آنلاین سایت محاسبه میشود و در فاکتور منظور میگردد. هزینه ارسال پستی برای خرید بالای ۹۵۰٫۰۰۰ تومان رایگان خواهد بود.
- هزینه ارسال کالا با پیک: برای مشتریان ساکن تهران امکان ارسال با پیک نیز فراهم شده است. هزینه ارسال با پیک توسط مشتری بهصورت پسکرایه پرداخت خواهد شد. هزینه ارسال با پیک در تهران برای خرید بالای ۹۵۰٫۰۰۰/۱ رایگان خواهد بود.
پیگیری مرسوله از پست
بعد از تحویل بسته به پست، کدمرسوله از طریق پیامک برای مشتریان گرامی ارسال میگردد. از طریق سایت Post.ir با وارد کردن کدمرسوله میتوانید وضعیت مرسوله خود را پیگیری نمایید.
همچنین در صورتیکه مرسوله به هر دلیلی نیاز به پیگیری از اداره پست داشته باشد، طبق قوانین اداره پست پیگیری باید توسط گیرنده (مشتری) انجام بگیرد. اما در صورت نیاز به مداخله و پیگیری توسط شرکت تویست شیک، پیگیریهای لازم انجام خواهد شد.
خدمات پس از فروش
بروز هر گونه مشکل در محصولات تنها تا یک ماه پس از تاریخ فاکتور قابل بررسی است. لذا پس از خرید، سلامت کالاي خود را چک نمایید تا در صورت وجود ایراد در محصول، پس از برر سی توسط بخش فنی حداکثر همکاري لازم در رفع ایراد و یا تعویض صورت پذیرد. در صورت نیاز با شماره موجود در وبسایت تماس گرفته و یا از طریق دایرکت اینستاگرام همکاران ما را مطلع سازید.
همچنین، لطفا هنگام ثبت سفارش در وب سایت ،توضیحات مربوط به کالا را به دقت مطالعه نمایید تا از شرایط
نگهداري صحیح و استفاده بهینه از کالا نیز مطلع شوید.
نکته: توجه داشته باشید که استفاده یا شستشوی غیرصحیح، محصولات را از گارانتی خارج میکند.
روشهای ارتباط با ما
-
پیج اینستاگرام @twistshake.ir